Hjärtruds Stuga

tisdag 1 april 2014

Underbar dag i Göteborg



Igår hade jag en helt underbar dag i Göteborg.
Åkte dit med bästaste H och bara strosade dit fötterna bar oss.




Jag känner bara tre personer som bor i Göteborg och  den ena av dem sprang vi på i shoppingvimlet.
Tänk sån tur man kan ha ibland.

Lite gott i magen 



Lite fynd i kassen.
Sen är det skönt att ta sig hem till min egen lugna vrå.

En liten bok med klokord fick följa med hem.

På en av sidorna står det...


Låt detta vara dagen 
då du känner fullständig lycka 
-bara för att du lever...

och en sådan dag var det igår.

Ha en fin fortsättning på veckan.

Kram Karin

9 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Visst är Gbg en underbar stad! Finns så mycket att titta på och besöka om man vill. Trädgårdsföreningen...Saluhallen...Haga osv...
    Men sen håller jag med dej, att visst är det skönt att komma hem!
    Ha en fortsatt mysig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Världen är bra liten ibland. Vilken härlig dag du hade.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det är det lilla som gör det goda. Viktigt att vara tacksam - lätt att bli fartblind.
    Mumsig fika. Minns första gången jag åt en kanelsnäcka på Espresso House..Den var enormt stor och kaffet underbart gott.
    Kram
    Fia

    SvaraRadera
  4. Låter alldeles underbart och sånt som förgyller tillvaron ordentligt!!
    Fina bilder :)
    Ha det fortsatt gott vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar dag ni har haft, Göteborg är härligt att vandra i.
    Ha en bra helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Ja härligt med Götet! var där för två veckor sen,har ju mannens barn o barnbarn där! Lille Bror o Bosse:) Härliga namn dom får nu för tiden! Härligt klokbok,såna gillar jag:) Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera
  7. Strosa här i Göteborg gör jag lite då och då. Skönast när man inte "måste" uträtta något utan bara just strosa omkring..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Det låter verkligen som en härlig dag! Såna dagar skulle man ha ofta :)

    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Min gamla stad, visst är den fin. Fast det har hänt så mycket där dom senaste åren, den har liksom blivit så stor, det är så många bitar som är läckra. Men Allén vid den här tiden med alla sina lökväxter är ju helt fantastisk! Kul att träffa en vän så där!
    Agneta kram

    SvaraRadera